Queremos ser el diario del barrio para eso necesitamos tu colaboración, envianos todo lo que quieras que se sepa a aavvspisp@gmail.com

martes, 27 de enero de 2015

Fauna de la zona verda de La Muntanyeta

De vegades ens pensem que ja no queden animals al bosc. Això es perquè anem despistats i fent soroll, només els observadors sigilosos i amb paciència com el meu amic Antonio Mary tenen l'oportunitat de descobrir els tresors que s'amaguen dins els bosc.

Agrair-li a aquest gran fotògraf i gran amant de la natura que em deixi agafar les seves fotos per a què pugueu veure allò que s'amaga a la zona verda.






















domingo, 21 de diciembre de 2014

Parc Francolí vs Parc de la Muntanyeta

L'altre dia em vaig enterar que l'antic Abocador es ara el Parc de La Muntanyeta.
Jo, sempre he pensat que es tractava d'un antic abocador que van disimular (Força malament). Però sabent que es un Parc, m'ha donat per comparar-ho amb el parc que tenen a la capital.
Als barris, sempre hem sabut que eren ciutadans de segona però veient això em pregunto: Ens consideren ciutadans?
Us proposo un joc, possaré les fotos i valtros mateixos opineu





























tyle="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">